fredag 1 februari 2013

En dag på BETT-mässan....


....kan vara trist, och tråkig och.......alldeles underbar..

Hur som helst så är den väldigt mycket. En maffig upplevelse har det varit.
Jag illustrerar inlägget med en bild från Google-hörnan. Här satt jag länge och utbytte tankar kring administrationen av vår egen domän med drive och e-post som vi börjat med detta läsår. Frågor och svar som man just nu brottas med själv och kan använda direkt i vardagen känns alltid bra att få råd och hjälp med.

BETT är en gigantisk illustration av uttrycket "Utan spaning ingen aning" och det är spännande att se allt som sker och är på gång. Sen blir det ju väldigt anonymt och stort samtidigt. När jag förra veckan mötte mina kollegahandledare och såg allt de som just nu åstadkommit på hemmaplan med IKT-arbetet i sitt 1 till 1-arbete, så fick jag en tår i ögonvrån av glädje. Min egen reflektion är ändå att vi ska försöka på flera att åka på SETT, än ett fåtal att åka på BETT. Det trior jag ändå ger mer för pengarna.

Sen är jag tacksam att jag fått åka med på den här resan. En stor eloge till AV-Media-gänget
för ett väl genomfört arrangemang.

/Sune Carlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar