onsdag 22 januari 2014

Landat i London!

Jag säger som Mikael Persbrandt på Guldbaggegalan i måndags ;"jag vill tacka morsan". För utan henne hade jag fortfarande stått kvar på stationen i Kalmar! Det var hon som, när hennes normalt sett i det närmaste militäriskt strukturerade dotter, ringde och sa att hon glömt passet hemma, ryckte ut i en räddningsaktion som sent ska glömmas.
Det var hon som sprang ut från sitt jobb, tog bilen, hämtade passet i dotterns lägenhet och avlämnade det på stationen.
Till historien hör att upptäckten av det kvarglömda passet gjordes ca 13 min innan tåget skulle gå...
Michael Bolt släng dig i väggen!

Så kunde de 10 ursprungliga resenärerna fortsätta sin resa mot London och BETT- mässan.

För mig som besöker mässan för första gången gick en stor del av resan åt till att prata med mer erfarna resenärer för att få tips om hur man ska tänka. Hur ska man kunna få en överblick över allt som BETT har att erbjuda? Hur ska man välja bland seminarier, föreläsningar och workshops? BETT- appen var flitigt använd av alla 10 av oss på resan mot London för där kunde man välja och vraka i utbudet och försöka lägga upp en strategi. Det ska bli spännande imorgon!
// Helena Djukanovic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar