måndag 9 januari 2012

Laddar för BETT

Nu är det bara ett par dagar kvar innan vi åker. Känns otroligt kul att få ge sig iväg på sin första BETT-mässa.

Har laddat med att kolla BETT:s hemsida och har på något litet vis försökt lägga upp en strategi och en besöksplan över det enorma mässområdet för att kunna få ut så mycket som möjligt. Känns mycket stimulerande att vi åker tillsammans från olika delar av vårt län. det gör tror jag att man får ännu större utbyte av alla intryck man får under resan och kan bolla dessa med övriga som är med.

Från min kommun Hultsfred så åker vi både IT-pedagoger och IT-tekniker vilket jag tror är mycket bra. Vi kommer att ha olika infallsvinklar på samma saker vi kollar på och så blir dialogen väldigt naturlig med IT-kontoret redan i försnacksstadiet.

Jag kommer att blogga här tillsammans med övriga resenärer samt på min egen IT-pedagogblogg

Ni kan även följa mig på Twitter under resan på:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar